lørdag den 9. februar 2013

Biotop

Så er tiden kommet til at jeg via de første billeder præsenterer mit valg af biotop. Det er en kunstigt anlagt skov lige udenfor min hoveddør. Her kan man se "skovbrynet" som det ser ud fra min indkørsel.

Denne flotte vækst vil jeg undersøge hvad er. Er det naturligt for vores natur eller er der nogen der har plantet dem der?


Som man kan se holder foråret sit tidlige indtog. Er spændt på hvad det bliver til.
Her er et billede af trækronerne. Har faktisk ingen anelse om hvad det er for løvtræer, men det vil jeg da bestemt finde ud af i løbet af foråret.
På dette og de næste billeder er der blevet skrabet i jorden. Gad vide om det er nogle rådyr eller fugle. Håber på at finde ud af det.


Sådan ser her ud. Rigtig hyggeligt! Håber at jeg får mulighed for at iagttage nogle af de dyr der færdes og bor her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar