mandag den 16. juni 2014

Den næste tid - hvad vil jeg gerne prøve?

I den kommende periode kunne jeg rigtig godt tænke mig, at arbejde lidt videre med tekstil-grenen af faget. Som barn hæklede jeg kjoler til mine dukker - de var ikke kønne, men jeg havde selv lavet dem. Det kunne være at jeg kunne genopdage denne glæde ved at lave noget - måske en lille bamse eller lignende...

Jeg kunne også godt tænke mig at arbejde lidt videre med brændenælderne. Måske ikke ligefrem væve stof af det, men et reb kunne jeg godt tænke mig at give mig i kast med.

Et affaldstema i min biotop er også oplagt. Godt nok kan jeg ikke rydde op i naboernes kompost efterladenskaber, men ude ved vejen smider folk almindeligt affald, som det ikke ville skade at få fjernet og enten lave noget kunst af eller lave forsøg med.

Senest til efteråret vil jeg gerne lave foder-kugler og måske et foderbræt og se hvilke fugle der kommer og hvad de spiser. Har set et forsøg på undervisningsbloggen, som jeg nok vil skele lidt til.

Og snart kommer Ine og besøger mig, så kan det være at der pludselig kommer helt nye vinkler og ideer på denne blog. Jeg er meget spændt og glæder mig til den kommende periode!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar